2011. február 19., szombat

Tihanyi Gyula, a Metro és a Tolcsvay Trio volt zenésze Morcz Csabáról

"Csaba.....

Azt soha, senki nem fogja megcsinálni!

Vettem egy kis basszuserősítőt (GEM) és hát nem szólt úgy, ahogy kell. Felhívtam Csabát, mondta gyere ki, majd megnézzük!
Akkor kezdtem zenélni újból, hosszú "technikai" szünet után, a Tolcsvay Trio-ban. Kivittem hozzá az erősítőt, ott a kertben leültünk, szétszedte az erősítőt, és mondta, hogy dugjam be a zsinórt, és játsszak, közben szóljak, hogy milyen hangot szeretnék. (Ugye, hogy ilyen már sohasem lesz?)

Ahogy mondtam, hogy milyen hang lenne jó, - Ő beforrasztott egy ellenállást, kicserélt egy kondit, átkötött valamit, befújta, amit kellett. És végre,- nem nézte mennyi idő telik el, - ezt az olasz mérnökök által kitalált kis csöves erősítőt egy jó, kellemes gömb-hangú basszuscuccá varázsolta. Hogy mennyit kért érte, már nem emlékszem, de volt, hogy egy fillért nem fogadott el.

Nagyon fáj, hogy elveszítettük."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése