2011. április 23., szombat

Mészáros Antal 2009-es visszaemlékezése

Csabit "1973-ban ismertem meg, az akkori zenekarommal a Monstrummal (Kornai Gábor gitár, Kovács Tamás basszus (R.I.P.), Kakas József dob, jómagam: Mészáros Antal ének) az ORI vizsgán Csaba segítségével vettünk részt úgy erősítés, mint keverés dolgában. Azalatt a rövid, mintegy másfél-két óra alatt nagyon megkedveltem Csabát, sokat beszélgettünk, valahol Kispesten, a piac háta mögött melózott egy zenekarnál. Nagyon megkedveltem Őt.
Éppen a halála napján a barátommal (akivel még mindig az Orkán együttest alkotjuk) beszélgettünk róla, hogy milyen rendes és szimpatikus srác (nekünk srác én 1949-ben születtem), mi lett vele, hát mintegy félórája tudtam meg a netről, hogy elment örökre. Nagyon, nagyon sajnálom."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése