2011. május 25., szerda

Istvánffy Zoltán zenész visszaemlékezése

"Tiszteltem és szerettem Morcz Csabát.
Eszembe jutott, hogy van fotóm a MONA erősítőről, a gitárom is rajta van, de talán az nem baj. A Stratocastert is azért vettem meg, mert Csaba azt mondta, hogy egyszer kell gitárt venni, de akkor jót.
Ez egy Vox AC-30-as replika, mármint belülről, mert kívülről inkább egy Marshallra hasonlít. Két Celestion hangszóró van a ládában, ahogy az eredetiben is, csak itt külön ládába került a fej és a hangszórók, praktikus okokból.
Amennyire én emlékszem, 1995 körül készülhetett (egy turné közben beszéltük meg), és talán ez volt az egyik első MONA, még viccelődtem is Csabával, hogy tegyen rá egy 0001-es szériaszámot. De az biztos, hogy az első AC-30-as volt Tőle."

Zoli Morcz Csaba által készített erősítőjét az Emil.Rulez! zenekar is használta zagnga!zanga című lemezén, sőt, a belső borítón meg is köszönte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése